söndag 27 december 2009

Reseblogg.

Nu är det bara timmar kvar till jag och äldste sonen på 5 år börjar vår resa till Indien.

Jag tänkte försöka blogga lite under resan gång, men vi får se hur det går. Allt beror på tillgång på dator, tid och intresse.

Men det som händer nu är att vi skall åka halv två i natt, från Fredrikstad i Norge och skall till Landvetter i Göteborg där flyget går till Frankfurt kl 7.40.
Sedan blir det några timmars väntan där innan resan från Frankfurt till Kolkata (Calcutta) där mina systrar bor med sina familjer.

Jag har ingen resefeber än men det kommer väl när vi reser till Göteborg. Alfred har varit på ett strålande humör hela dag och tycker det både är kul och spännande. Jag fick precis godnatt kram av honom.

Ipoden (julklapp) är laddad, skall kolla över mobilen och lite sladdar. Lägga allt som skall med i en hög och sedan slappa lite.

På återseende.

2 kommentarer:

Sjöléns sa...

Vi längtar efter er och har bett för er resa. Allt kommer gå bra!!!

Kramar Stina

Indianerna sa...

Ni är sååå välkomna!

Lisa med familj