torsdag 19 mars 2009

Födelsedag med livskvalitets filosofi

Japp, då var vi framme vid den 35:e födelsedagen i livet. Spännande, livet börjar ta fart på allvar. Ingen idé att göra nån sammanfattning hittills antar jag, alla 50+ skrattar bara då.

Jag fick ett fiskenät av Ann-Christin i present, det kan vara bra att ha ifall finanskrisen blir långvarig. För övrigt ett fantastiskt fritidsintresse - ut på sjön i alla väder. Där känner jag mig väldigt levande.

Det är väl det man skall göra - känna sig levande - när man är så inne i nu:et så när man kommer ur "bubblan" undrar hur långt tid man varit borta. Som barna när de leker - tid och rymd försvinner, det är bara nu. Jag vet inte om det är det som kallas livskvalitet att ha sådana stunder men det är sannerligen gott för själen - nu skall jag ut och fortsätta att leva väl.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Josef!!!!!

Sara & Harald

Makena sa...

Stort grattis från oss! Låter som en mycket sund livsinställning. Och Noah konstaterade just att du Josef har namnsdag idag med, så grattis till den med ;-).Ha en trevlig födelsedag!

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen, Josef.

Svoger Simon

Josef sa...

Tack, tack allihopa.

Fru Gustafsson sa...

Jag får väl också skriva en kommentar fast vi har haft hela dagen ihop.

Grattis älskling!!!

bullegarien sa...

ETT STORT GRATTIS FRAN BULGARIEN:
CHESTIT ROZJDEN DEN!!!!!
Annki, Stefan
Philip, Emma och Victor

BETSY sa...

Massa grattis härifrån me!
/Johan & Betsy

Josef sa...

Tack för alla gratulationer...