fredag 19 november 2010

På Facebook


En bild som tagits av min granne och kusin Linnea som brukar komma förbi när hon är ute och går med hundarna. Bilden knyckte jag från Facebook.

Huset från en lite annan vinkel och som ni ser nu med sjönära boende.

Jag har inte skrivit några djupare inlägg på bloggen på ett tag - det beror inte på att jag slutat med det utan mer på att det praktiska har varit väldigt påtagligt och tiden för djupare reflektioner på bloggen inte funnits.
Men jag har fler uppslag - som jag hoppas kunna glädja alla läsare med.

För övrigt så har jag precis lanserat Spikens Café och Handelsbod på Facebook - och har som tidigare förhoppningen att få till en hemsida snart. Tänkte ta min mycket begåvade svåger till hjälp - en klippa på design, stil, med enkla och bra lösningar.

På återseende.

6 kommentarer:

Familjen Andersson sa...

llllläpläloik läyu kuhg dfghghgfsqanl.¨åotg ä,kkgfhjkökouuyghjlpoiuyhhjhjjjjjjjj

Hälsningar
Alicia

Josef sa...

tack alicia.

Sjöléns sa...

Fin vinkel! Det har varit en glädje att få ha din fru här i helgen, hoppas att resan hem gått bra. Vi ses snart

/Stina

Josef sa...

Det hade gått bra. Men hon var väldigt glad när resan var över, första delen hade varit jobbig.

Indianerna sa...

Det var en härlig bild. Jag ser att ni eldar också.
Kan det vara mor som är i farten? : )
Lisa

Fint hus med sjöutsikt! Hoppas det inte påverkar beskattningen :-) Jag är gärna med å gör en hemsida så småningom. Det är lite tight nu när man jobbar heltid, men till sommaren är jag formgivare på heltid igen! Bless!! // Robin

Josef sa...

Ja, Lisa det är mamma som är i farten.
Det är lugnt Robin, det var när ni kommer hit jag tänkte be om hjälp.

Var välsignade - hela familjen